Wat doen wij voor consumenten

U als consument komt ook in aanraking met Doorbetalers. Wanneer onze opdrachtgevers gebruik maken van onze diensten, zullen wij bedragen afschrijven van uw rekening. Wij doen dit alleen wanneer onze opdrachtgever daar opdracht toe geeft, en wij volgen hierin alle regelgeving rondom dit soort zaken. Dat betekent dat, in geval van een incasso, wij zorgen dat u hier toestemming voor geeft (als u dit niet al gedaan heeft via onze opdrachtgever), en wij laten u vooraf per email weten wanneer wij het bedrag zullen afschrijven.

Onze opdrachtgevers hebben uiteraard de verplichting hun dienst aan u op de juiste en afgesproken wijze aan u te leveren. Wanneer dit onverhoopt niet gebeurd in uw beleving, kunt u een klacht indienen. Dit kan op ons Klachtenformulier, maar we willen u ook aanmoedigen zelf contact op te nemen met de opdrachtgever die u de dienst of het product levert. Zij zijn zelf veel beter in staat u te helpen. Uiteraard kunt u, in het geval van een incasso, het afgeschreven bedrag ook terugvorderen. Voor onze opdrachtgever zijn daar wel extra kosten aan verbonden.

Vind u deze pagina handig?

Als u in contact wilt treden, wilt u dan uw email adres achterlaten?

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.