Debiteuren Beheer Integraties

Doorbetalers focussed zich op het realiseren van maatwerkintegraties tussen enerzijds administratieve pakketten zoals boekhoudpakketten en ledenadministratie systemen en anderzijds financiĆ«le systemen zoals iDeal en Sepa incasso’s. Hiervoor gebruiken we ons standaard betaalsysteem aangevuld met specifieke functionaliteiten waarmee we staat zijn flexibel systemen op elkaar aan te sluiten, extra functionaliteit te leveren en zoveel mogelijk van de handelingen te automatiseren. Deze oplossing brengt wel kosten met zich mee en we zullen altijd samen met u kijken of er voor u wel een positieve business case in zit (financieel of niet-financieel).

Het resultaat van zo’n integratie is dat uw organisatie niet meer zelf allerhande activiteiten hoeft te doen om betalingen te plannen, de controleren of na te jagen. Zo kunt u meer in de regie rol opereren en zich concentreren op uw eigen ‘core business’.

Factoring

Ook wanneer u zelf nog geen systemen of processen hebt, maar toch een betaaloplossing nodig heeft kunnen wij u daarmee helpen. Wij zullen altijd proberen standaard onderdelen met elkaar te combineren om het benodigde proces zo automatisch mogelijk uit te laten voeren. Voorbeelden van Factoring oplossingen zijn:

  • Deelnemers kunnen laten inschijven voor een event, incasseren, een factuur sturen, betaling opvolgen en een deelnemerslijst beschikbaar maken
  • Aansluiten op uw ledensysteem, aan de hand van de beschikbare data incasseren, betalingen opvolgen, herinneringen sturen en uw administratie bij werken
  • Voor een stichting machtigingen drukken, de ingevulde machtigingen invoeren, periodiek incasso’s uitvoeren en de debiteuren gegevens actueel houden
  • etc etc…

We denken graag met u mee om het proces efficient, waterdicht en snel te maken!

Vind u deze pagina handig?

Als u in contact wilt treden, wilt u dan uw email adres achterlaten?

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.