Waarom Doorbetalers?

Op de Nederlandse markt zijn al best veel Betaaldienstverleners. Waarom hebben we Doorbetalers dan toch gestart?

Doorbetalers streeft na dat organisaties dichter in de buurt komen bij consumenten. Dit doen we door een gebruikersvriendelijke manier van communiceren over betalingen en door consumenten meer invloed te geven op het moment en de wijze van betaling. Een voorbeeld hier is de contributie bij een voetbalvereniging. Afhankelijk van hoe de voetbalvereniging dit aanpakt, zullen er op een paar momenten in het seizoen delen van de contributie worden afgeschreven. Wanneer Doorbetalers deze taak overneemt, krijgt de consument de keuze wanneer zij wat betalen en op welke manier. Zo kunt u plannen wanneer de afschrijving het beste uitkomt of om met iDeal te betalen. Zo wordt betalen gebruikersvriendelijk en gemakkelijk!

Doorbetalers vind deze zaken belangrijk als toegevoegde waarde:

  • We nemen de verantwoordelijkheid van het proces om de betaling te verkrijgen en die administratief te verwerken over
  • We geven aandacht aan de gebruikersvriendelijkheid voor de consument
  • We zorgen voor stabiliteit in verenigingen waar de bemensing vaak wisselt
  • We bieden de consument de mogelijkheid zelf te kiezen hoe ze willen betalen
  • We richten ons naast gewone bedrijven ook op de non-profit sector
  • We vinden het niet erg om mee te denken in uw bedrijfsprocessen (in plaats van alleen een API te bieden waar u zelf maar op moet aansluiten)

Vind u deze pagina handig?

Als u in contact wilt treden, wilt u dan uw email adres achterlaten?

Reageren is niet mogelijk